PODSTAWY PROGRAMOWANIA OBIEKTOWEGO CZ. II

 

Zakres merytoryczny kursu:

  • Pojemniki , stos.
  • Przeciążanie operatorów
  • Klasy, dziedziczenie i polimorfizm.
  • Wyjątki ich obsługa

 

Dla kogo: Kurs przeznaczony jest dla osób, które znają podstawy programowania obiektowego, potrafią posługiwać się środowiskiem programistycznym, tworzyć proste aplikacje z użyciem obiektów.

  • Do tego żeby efektywnie uczestniczyć w tym kursie są dobre umiejętności związane z:
    • obsługą komputera i systemu operacyjnego
    • tworzeniem dokumentów tekstowych w dowolnym edytorze
    • szybkim pisaniem na klawiaturze
    • wyszukiwanie informacji w Internecie
    • podstawowa znajomość języka angielskiego

 

W ramach kursu uczestnik będzie miał możliwość:

  • Rozwinięcia i utrwalenia kompetencji z zakresu kursu „Programowanie strukturalne i podstawy programowania obiektowego” oraz „Podstawy programowania cz I”
  • Poznania i efektywnego stosowania dziedziczenia i polimorfizmu
  • Nauczenia się jak prawidłowo tworzyć stabilne aplikacje z wykorzystaniem wyjątków

 

Kompetencje nabywane w ramach tego kursu są wymagane na następujących stanowiskach:

  • Junior Programmer
  • Junior C++ Programmer

 

Harmonogram usługi:

  • 24 godziny lekcyjne
  • Dwa spotkania po 6 godzin lekcyjnych w tygodniu lub piątek/sobota; łącznie 4 spotkania

 

Drzewo kursów, obrazujące zależności pomiędzy poszczególnymi kursami programowania dla początkujących

drzewo kursow

 

button